(¯`v´¯)(H`¯) سارة روح الحياة (s(¯`v´¯)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تمتعوا معانا بما هو جديد افلام ألعاب أغاني برامج

الرئيسيةيا فرحة ما تمت خدها بشير وطار I_icon_mini_portalأحدث الصورالتسجيلدخول

يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
a7med_elziny
عضو جديد
عضو جديد

يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار Empty
مُساهمةموضوع: يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار   يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار Icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 5:29 am

[center][colorبسم الله الرحمن الرحيم
انا مش عارف اقول اية بس الاول اقول الخبر وبعد كدة اتكلمو انتم النهاردة تم اسبعاد شيكابلا وبشير التبعي من مران نادي الزمالك المعسر يعني الي هوة بتاع افريكا سبورت مش عارف يعني دة اللقاء بكرة ان شاء الله وبشير صخرة دفاعية للزمالك رغم اخطائة الي انو كويس وشيكابلا مش عارف اقول علية اية لاعب كبير بس يظهر اني مفيش حل للعيبة دي غير انهم يتسرحو وزي محمود سعد ما قال نطلع الناشئين ونلعب بيهم وادينا شوفنا محمد ابراهيم لاعب كلة حماس وقوة لكن انا حاولت اعرف لية بشير خاروجة نت التدريب لقيت انو رفض يسمع اي تعليمات من كرول او محمد حلمي انا قولت كرول ماشي لكن غبي ومنة لله طيب وحلمي مش بتسمع كلامو لية المهم يعني اما شيكابلا بقا علشان خرج من النادي وساب التدريب بدون اي اذن منكم لله=blue][/color]
ScOrPiOnE
المدير العام
المدير العام
ScOrPiOnE

يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار Empty
مُساهمةموضوع: رد: يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار   يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار Icon_minitimeالسبت مارس 29, 2008 4:41 pm

ياعم ده كلام بيتقال وخلاص بس مشكور على الموضوع ويمكن يطلع بجد

يا فرحة ما تمت خدها بشير وطار
صفحة 1 من اصل 1